Helpdesk

Support

Bij Maxdoro zijn we ervan overtuigd dat het bieden van de optimale supportservices de sleutel is tot een prettige samenwerking met onze klanten. Maxdoro beschikt daarom over een professionele helpdesk met de juiste expertise voor al uw aanvragen, storingen, bugs, changes en applicatie- en hostingvraagtukken. Ons helpdeskteam werkt nauw met elkaar samen en zorgt er van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:30 voor dat uw website en/of applicatie goed werkt, bereikbaar is en stabiel draait. Ook werken wij nauw en naar volle tevredenheid samen met onze vaste hostingpartner. 

Bij ons helpdesk maken wij gebruik van een geautomatiseerde ticketsysteem Zendesk, waarin u al uw issues en wensen kunt registreren en volgen. Als klant hoeft u alleen maar op dit supportportal in te loggen om eenvoudig uw supportverzoek(en) te volgen.

SLA

Desgewenst kan Maxdoro aan haar klanten een Service Level Agreement (SLA) aanbieden. Een SLA is een servicecontract waarmee u verzekerd bent van respons- en oplostijden voor alle calamiteiten omtrent uw product of implementatie. Binnen het SLA verzorgt Maxdoro monitoring, onderhoud, back-up, wijzigingsbeheer en andere proactieve diensten, die erop gericht zijn storingen zo spoedig mogelijk op te lossen.

Meer weten?

Wilt u meer werken? Maak een vrijblijvende afspraak met ons via +31 33 4627707 of info@maxdoro.nl of het onderstaande contactformulier. We denken graag met u mee voor de best passende oplossing.

Heeft u een vraag of opmerking?

Neem gerust contact met ons op! Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur.

  • Vergeet uw naam niet
  • E-mailadres is verplicht
  • Waarmee kunnen we u helpen?