Customer Success Consultant

Ben jij toe aan een zelfstandige rol en wil je samen met het team mee gaan bouwen aan het succes van Maxdoro? Met jouw klantgerichte en ondersteunende houding kan je bij ons veel waarde toevoegen.

We zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Success Consultant die onze bestaande klanten begeleidt en adviseert over ons product. In deze rol help je klanten met het onboarden en het optimaliseren van de functionaliteiten en implementaties van Incontrol. Je bent betrokken bij het in kaart brengen van klantprocessen en biedt ondersteuning bij diverse vraagstukken, waarbij je soms zelf de oplossingen implementeert.

De kennis die je opdoet, vertaal je naar waardevolle inzichten die bijdragen aan de verbetering van onze producten en diensten. Je werkt nauw samen met onze teams van sales, marketing en development om commerciële kansen snel en effectief te benutten.

Incontrol E-inspecties

Incontrol E-inspecties, een zelfsturende business unit van Incontrol, is gespecialiseerd in mobiele inspectiesoftware voor e-inspecteurs. Onze software wordt gebruikt voor keuringen van zonnepaneelparken (scope 12) en grote elektrische installaties (scope 8, scope 10). Wij zijn trots dat meer dan 50% van de e-inspectiebedrijven onze software gebruikt en deel uitmaakt van onze e-hub community om vakkennis te delen.

Over Incontrol & het team

Wij zijn een ambitieuze scale-up. Met een gedreven team van ruim 40 professionals werken we aan innovatieve softwareoplossingen zoals Incontrol, InSZicht, eLabgids en dé OpleverApp.

Samen met 5 collega's vorm je het customer succes-team. Jullie werken nauw samen met andere jonge, enthousiaste en gedreven collega's uit andere teams die zich richten op Incontrol. Onder leiding van de unit manager werk je vanuit ons kantoor in Amersfoort.

Missie & visie

Onze visie is om inspecteurs in staat te stellen zich volledig te concentreren op hun inspectiewerkzaamheden, ondersteund door onze geautomatiseerde software die naadloos en efficiënt scope-geactiveerde rapporten genereert. Onze missie is het ontzorgen van onze klanten binnen het complete ecosysteem, met focus op kennisontwikkeling, netwerkvorming, SaaS-diensten en het verzorgen van trainingen.

Jouw rol omvat

  • Dagelijks proactief contact met klanten
  • Nieuwe klanten onboarden & adviseren
  • Het trainen van klanten over ons product
  • Up-selling wanneer je kansen ziet
  • Klantproblemen vertalen naar input voor development

Wat jij meebrengt

  • Minimaal MBO4-werk- & denkniveau
  • Ervaring met CRM- & helpdesksoftware; Hubspot zou super zijn
  • Ervaring in vergelijkbare rol binnen SaaS-bedrijf; is een streepje voor
  • Klantgericht & dienstverlenend
  • Ervaring met procesmatig en gestructureerd werken
  • Uitstekende communicatie zowel in Nederlands als Engels
  • Affiniteit met mobiele technologie

Dit krijg jij ervoor terug

  • Uitstekend salaris passend bij jouw functie & ervaring
  • 8% vakantietoeslag & 26 vakantiedagen (obv fulltime)
  • Macbook
  • Reiskostenvergoeding (per km of OV-businesscard)
  • Ruime professionele ontwikkelingsmogelijkheden
  • Goede pensioenregeling
  • Deelname aan vele informele uitjes

 

Interesse?

Klik op de sollicitatie-button en wie weet ontmoeten we je binnenkort op ons kantoor voor een kennismakingsgesprek.

Vragen

Neem contact op met Marieke via: 033 462 7707. Marieke vertelt je graag meer over wat werken bij Maxdoro bijzonder maakt en hoe wij jouw ontwikkeling kunnen stimuleren.

 

Klik op de button en solliciteer bij de leukste werkgever in Amersfoort:

Solliciteer nu

Dit knopje is gewoon een ‘mailto:’ hoor, we houden niet van die onpersoonlijke sollicitatieformulieren.
E-mail ons gewoon je sollicitatie op je eigen manier

Jouw sollicitatieprocedure bij Maxdoro

1/6

Solliciteren

Aan de hand van jouw sollicitatiebrief met motivatie nemen wij graag telefonisch contact met je op. Je kunt dan al je prangende vragen direct bij ons kwijt.

2/6

Contactpersoon

Als er een match is met Maxdoro en het profiel van de vacature, dan gaan we graag verder met je in de sollicitatieprocedure. Je krijgt hiervoor een vast contactpersoon die je door de hele sollicitatieprocedure begeleidt.

3/6

Kennismakingsgesprek

We plannen vervolgens graag met jou een kennismakingsgesprek in bij ons op kantoor in Amersfoort (of online). We leren elkaar beter kennen en kijken of we goed bij elkaar passen.

4/6

Afrondingsgesprek

Als alles klopt en smaakt naar meer, dan voeren we graag een afrondingsgesprek met je, samen met één van de MT-leden.

5/6

Match!

Is het een match en is de liefde wederzijds? Dan krijg je van ons een passend voorstel!

6/6

Onboarding

Op de eerste werkdag wordt je warm onthaald en zal er in de eerste maand een uitgebreid onboardings-programma volgen. Welcome to the team!

Eerst even kennismaken met een goede bak koffie?

Wil je niet gelijk solliciteren op één van onze vacatures maar heb je meer informatie nodig, of wil je gewoon eerst even informeel kennismaken met de mensen achter Maxdoro? Neem dan contact op met Marieke Arendsen. Marieke praat je graag bij over wat werken bij ons bijzonder maakt en wat Maxdoro kan betekenen voor jouw ontwikkeling.