In jouw rol als een customer supportmedewerker ga jij klanten onboarden en support geven vanuit Incontrol. Met diverse vraagstukken help jij onze klanten. De mogelijke oplossingen zal je soms ook zelf implementeren. Kennis die je opdoet zet je om in ideeën die ons helpen bij het verbeteren van onze producten en diensten. Je werkt daarom nauw samen met de andere teams zoals sales, marketing en development om commerciële kansen snel en effectief te kunnen verzilveren.
Taken:
Bij Maxdoro staan we bekend als specialisten in native app-development. Onze gedreven professionals hebben maar één doel: Wij creëren de toekomst van mobiele efficiëntie. Je komt te werken bij een snelgroeiende platte organisatie en maakt deel uit van ons commercieel team.
Met de digitale oplossing van Incontrol inspecteren en rapporteren klanten slimmer en sneller. We zijn succesvol actief in een aantal niches en groeien door ons succes hard door. We leveren vier diensten: on-boarding, training of consultancy (form building) en ondersteuning/support.
We zijn een organisatie dat in de scale-up fase zit. Met ongeveer 40 collega's werken we hard aan het succes van de organisatie. Weinig is in beton gegoten. Processen en procedures bedenk je samen. De lijnen zijn kort en dat betekent dat het makkelijk is om kennis op te halen halen en informatie te delen. Ook beslissingen maken doen we vlot.
Je vormt samen met 3 andere collega’s het customer succes team. Het team maakt samen met andere teams onderdeel uit van een afdeling wat zich op een van onze producten richt. In deze teams werken
jonge, enthousiaste en gedreven medewerkers. Je wordt aangestuurd door de unit manager en je werkt vanuit ons kantoor in Amersfoort.
Jij staat aan de voet van de doorontwikkeling van onze customer succes afdeling. Je krijgt bij ons ook veel bewegingsvrijheid. Hierdoor heb je impact op het succes van onze organisatie, kun je jezelf ontwikkelen en groeien wij als team.
Jij ontvangt:
Je doorloopt bij aanvang het Maxdoro onboardings-programma. Dit programma bestaat uit het kennis maken met de teams en teamleden, de cultuur, een intensieve training van het product en het bekend worden met diverse klantprocessen. Na de training ben je klaargestoomd om een succes van jouw carrière binnen Maxdoro te maken.
Solliciteer en wellicht zien we je straks bij ons op kantoor voor een kennismakingsgesprek.
Als we jouw interesse hebben gewekt, maar je hebt nog vragen. Neem gerust eerst contact op met onze recruiter Patricia Sanchez via 033 462 7707.
Aan de hand van jouw sollicitatiebrief met motivatie nemen wij graag telefonisch contact met je op. Je kunt dan al je prangende vragen direct bij ons kwijt.
Als er een match is met Maxdoro en het profiel van de vacature, dan gaan we graag verder met je in de sollicitatieprocedure. Je krijgt hiervoor een vast contactpersoon die je door de hele sollicitatieprocedure begeleidt.
We plannen vervolgens graag met jou een kennismakingsgesprek in bij ons op kantoor in Amersfoort (of online). We leren elkaar beter kennen en kijken of we goed bij elkaar passen.
Als alles klopt en smaakt naar meer, dan voeren we graag een afrondingsgesprek met je, samen met één van de MT-leden.
Is het een match en is de liefde wederzijds? Dan krijg je van ons een passend voorstel!
Op de eerste werkdag wordt je warm onthaald en zal er in de eerste maand een uitgebreid onboardings-programma volgen. Welcome to the team!
Wil je niet gelijk solliciteren op één van onze vacatures maar heb je meer informatie nodig, of wil je gewoon eerst even informeel kennismaken met de mensen achter Maxdoro? Neem dan contact op met onze Recruiter Patricia Sanchez. Patricia praat je graag bij over wat werken bij ons bijzonder maakt en wat Maxdoro kan betekenen voor jouw ontwikkeling.