Customer Support Medewerker

Zet je passie voor klantenservice om in actie als Customer Supportmedewerker bij Maxdoro! In deze rol ben je de held voor onze gewaardeerde klanten, en dit alles draait om ons innovatieve product Incontrol. Jouw klantgerichte en ondersteunende aanpak is de sleutel tot het leveren van uitzonderlijke service en het toevoegen van waarde.

De Functie

In jouw rol als een customer supportmedewerker ga jij klanten onboarden en support geven vanuit Incontrol. Met diverse vraagstukken help jij onze klanten. De mogelijke oplossingen zal je soms ook zelf implementeren. Kennis die je opdoet zet je om in ideeën die ons helpen bij het verbeteren van onze producten en diensten. Je werkt daarom nauw samen met de andere teams zoals sales, marketing en development om commerciële kansen snel en effectief te kunnen verzilveren.

Taken:

  • Je onderhoudt dagelijks proactief contact met bestaande klanten en zal hen telefonisch en/ of per mail te woord staan;
  • Je behandelt de binnenkomende tickets;
  • Je analyseert de wensen van de kant en kan deze omzetten naar een offerte;
  • Je levert input voor het developmentteam. Je vertaalt en beargumenteert wat het probleem of de uitdaging is en wat men moet oplossen;
  • Je hebt wekelijks actief operationeel overleg met jouw eigen team.

 

Over ons

Wij zijn een ambitieuze scale-up. Met een gedreven team van 48 professionals werken we aan innovatieve softwareoplossingen zoals Incontrol, InSZicht, eLabgids en dé OpleverApp. 

Het team

Je vormt samen met 3 andere collega’s het customer succes team. Het team maakt samen met andere teams onderdeel uit van een afdeling wat zich op een van onze producten richt. In deze teams werken

jonge, enthousiaste en gedreven medewerkers. Je wordt aangestuurd door de unit manager en je werkt vanuit ons kantoor in Amersfoort.

Wat jij meebrengt

  • Je bent bekend met de werking van CRM- en helpdesksystemen en hebt al enige ervaring in een supportfunctie bij een commerciële organisatie.
  • Je bent 32-40 uur per week beschikbaar;
  • Je werkzaamheden zijn deels op hbo-niveau, dat betekent dat je de functie zelfstandig uit kunt voeren, ideeën over de uitvoering van de functie kan inbrengen en snel overzicht hebt;
  • Je bent commercieel, klantgericht en dienstverlenend en je overtreft graag de verwachtingen van de klant;
  • Je kan structuur aanbrengen en procesmatig werken in de hectiek van de dag;
  • Je hebt affiniteit met mobiele technologie;
  • Je kunt uitstekend communiceren in de Nederlandse en de Engelse taal.

Dit krijg jij ervoor terug 

Jij staat aan de voet van de doorontwikkeling van onze customer succes afdeling. Je krijgt bij ons ook veel bewegingsvrijheid. Hierdoor heb je impact op het succes van onze organisatie, kun je jezelf ontwikkelen en groeien wij als team.

Jij ontvangt:

  • Een goed maandsalaris, afhankelijk van wat je komt brengen qua kennis en kunde;
  • 8% vakantietoeslag van het bruto jaarsalaris;
  • 26 vakantiedagen;
  • Laptop passend bij jouw werk en telefoon;
  • Reiskostenvergoeding per km of OV-businesscard;
  • Ruime mogelijkheden voor professionele ontwikkeling;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Toegang tot vele informele uitjes per jaar.

Je doorloopt bij aanvang het Maxdoro onboardings-programma. Dit programma bestaat uit het kennis maken met de teams en teamleden, de cultuur, een intensieve training van het product en het bekend worden met diverse klantprocessen. Na de training ben je klaargestoomd om een succes van jouw carrière binnen Maxdoro te maken.

Interesse?

Solliciteer dan direct via de onderstaande button of stuur je CV en motivatie naar sollicitatie@maxdoro.nl!

 

Klik op de button en solliciteer bij de leukste werkgever in Amersfoort:

Solliciteer nu

Dit knopje is gewoon een ‘mailto:’ hoor, we houden niet van die onpersoonlijke sollicitatieformulieren.
E-mail ons gewoon je sollicitatie op je eigen manier

Jouw sollicitatieprocedure bij Maxdoro

1/6

Solliciteren

Aan de hand van jouw sollicitatiebrief met motivatie nemen wij graag telefonisch contact met je op. Je kunt dan al je prangende vragen direct bij ons kwijt.

2/6

Contactpersoon

Als er een match is met Maxdoro en het profiel van de vacature, dan gaan we graag verder met je in de sollicitatieprocedure. Je krijgt hiervoor een vast contactpersoon die je door de hele sollicitatieprocedure begeleidt.

3/6

Kennismakingsgesprek

We plannen vervolgens graag met jou een kennismakingsgesprek in bij ons op kantoor in Amersfoort (of online). We leren elkaar beter kennen en kijken of we goed bij elkaar passen.

4/6

Afrondingsgesprek

Als alles klopt en smaakt naar meer, dan voeren we graag een afrondingsgesprek met je, samen met één van de MT-leden.

5/6

Match!

Is het een match en is de liefde wederzijds? Dan krijg je van ons een passend voorstel!

6/6

Onboarding

Op de eerste werkdag wordt je warm onthaald en zal er in de eerste maand een uitgebreid onboardings-programma volgen. Welcome to the team!

Eerst even kennismaken met een goede bak koffie?

Wil je niet gelijk solliciteren op één van onze vacatures maar heb je meer informatie nodig, of wil je gewoon eerst even informeel kennismaken met de mensen achter Maxdoro? Neem dan contact op met Marieke Arendsen. Marieke praat je graag bij over wat werken bij ons bijzonder maakt en wat Maxdoro kan betekenen voor jouw ontwikkeling.