Customer Success Consultant

Ben jij toe aan een zelfstandige rol en wil je samen met het team mee gaan bouwen aan het succes van Maxdoro? Met jouw klantgerichte en ondersteunende houding kan je bij ons veel waarde toevoegen.

De Functie

Wij zijn op zoek naar een customer success consultant die verantwoordelijk wordt voor consultancy voor onze bestaande klanten over het product.

In jouw rol als customer success consultant ga jij klanten onboarden en adviseren met betrekking tot de inrichting van de functionaliteiten en de implementaties en form building van Incontrol. Je moet dan inzicht hebben over het proces of de processen bij de klant. Ook met diverse vraagstukken help jij onze klanten. De mogelijke oplossingen zal je soms ook zelf implementeren. Kennis die je opdoet zet je om in ideeën die ons helpen bij het verbeteren van onze producten en diensten. Je werkt daarom nauw samen met de andere teams zoals sales, marketing en development om commerciële kansen snel en effectief te kunnen verzilveren.

Business unit:

Incontrol e-inspectie, een zelfsturende business unit van Maxdoro, is gespecialiseerd in mobiele inspectiesoftware voor e-inspecteurs. Onze software wordt gebruikt voor keuringen van zonnepaneelparken (scope 12) en grote elektrische installaties (scope 8, 10). Wij zijn trots dat meer dan 50% van de e-inspectiebedrijven onze software gebruikt en deel uitmaakt van onze E-hub community om vakkennis te delen.

Visie en Missie:

Onze visie is om inspecteurs in staat te stellen zich volledig te concentreren op hun inspectiewerkzaamheden, ondersteund door onze geautomatiseerde software die naadloos en efficiënt scope-geactiveerde rapporten genereert. Onze missie is het ontzorgen van onze klanten binnen het complete ecosysteem, met focus op kennisontwikkeling, netwerkvorming, SaaS-diensten en het verzorgen van trainingen.

Jouw rol omvat:

  • Je onderhoudt dagelijks proactief contact met bestaande klanten;
  • Je zal nieuwe klanten ondersteunen met betrekking tot de onboarding en hen adviseren over inrichtingsvragen of functionaliteiten;
  • Je geeft trainingen aan klanten over wat het product kan;
  • Je zorgt voor up-selling wanneer je kansen ziet;
  • Je levert input voor het developmentteam, wat inhoudt het vertalen en beargumenteren van wat het probleem of de uitdaging is en wat men moet oplossen;

Het team

Je vormt samen met 2 andere collega's het customer success-team. Het team maakt samen met andere teams onderdeel uit van een afdeling wat zich op een van onze producten richt. In deze teams werken jonge, enthousiaste en gedreven medewerkers. Je wordt aangestuurd door de unit manager en je werkt vanuit ons kantoor in Amersfoort.

Over Maxdoro

Bij Maxdoro staan we bekend als specialisten in cloud native development. Onze gedreven professionals hebben maar één doel: Wij creëren de toekomst van mobiele efficiëntie.  Je komt te werken bij een snelgroeiende platte organisatie en maakt deel uit van ons commercieel team.

Met de digitale oplossing van Incontrol inspecteren en rapporteren klanten slimmer en sneller. We zijn succesvol actief in een aantal niches en groeien door ons succes hard door. We leveren vier diensten: on-boarding, training of consultancy (form building) en ondersteuning/support.

Op dit moment werken er +/- 35 professionals bij Maxdoro, zowel binnen de interne organisatie aan onze producten of als consultant bij onze opdrachtgevers. Wij zetten ons in door de laatste technologische trends voor onze klanten om te zetten in gebruiksvriendelijke en innoverende apps. Je kent ons mogelijk van onze eigen mobiele oplossingen Incontrol, Inspect4All, InSZicht en eLabgids.

Wat jij meebrengt

  • Je hebt hbo-werk-/denkniveau;
  • Je bent bekend met de werking van CRM- en helpdesksystemen. Wij gebruiken Hubspot voor de CRM, site, helpcenter en tickets;
  • Je hebt al enige jaren ervaring in een soortgelijke functie bij een commerciële organisatie. Een SaaS-bedrijf is een pré;
  • Je bent klantgericht en dienstverlenend en overtreft hiermee de verwachtingen van de klant;
  • Je kan structuur aanbrengen en procesmatig werken in de hectiek van de dag;
  • Je kunt uitstekend communiceren in de Nederlandse en de Engelse taal;
  • Je hebt affiniteit met mobiele technologie.

Dit krijg jij ervoor terug

Jij staat aan de voet van de doorontwikkeling van onze customer success afdeling. Je krijgt bij ons ook veel bewegingsvrijheid. Hierdoor heb je impact op het succes van onze organisatie, kun je jezelf ontwikkelen en groeien wij als team.

Jij ontvangt:

  • Een uitstekend salaris dat past bij de functie in combinatie met jouw kennis en kunde;
  • 8% vakantietoeslag van het bruto jaarsalaris;
  • 26 vakantiedagen;
  • Laptop en telefoon;
  • Reiskostenvergoeding per km of OV-businesscard;
  • Ruime mogelijkheden voor professionele ontwikkeling;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Toegang tot vele informele uitjes per jaar.
  • Je doorloopt bij aanvang het Maxdoro onboardings-programma. Dit programma bestaat uit het kennis maken met de teams en teamleden, de cultuur, een intensieve training van het product en het bekend worden met diverse klantprocessen. Na de training ben je klaargestoomd om een succes van jouw carrière binnen Maxdoro te maken.

Interesse?

Klik dan gewoon op de sollicitatie-button of stuur je cv met motivatie naar sollicitatie@maxdoro.nl en wellicht zien we je straks bij ons op kantoor voor een leuk kennismakingsgesprek.

Als we jouw interesse hebben gewekt, maar je hebt nog vragen. Neem gerust eerst contact op met onze recruiter Patricia Sanchez via 033 462 7707.

Klik op de button en solliciteer bij de leukste werkgever in Amersfoort:

Solliciteer nu

Dit knopje is gewoon een ‘mailto:’ hoor, we houden niet van die onpersoonlijke sollicitatieformulieren.
E-mail ons gewoon je sollicitatie op je eigen manier

Jouw sollicitatieprocedure bij Maxdoro

1/6

Solliciteren

Aan de hand van jouw sollicitatiebrief met motivatie nemen wij graag telefonisch contact met je op. Je kunt dan al je prangende vragen direct bij ons kwijt.

2/6

Contactpersoon

Als er een match is met Maxdoro en het profiel van de vacature, dan gaan we graag verder met je in de sollicitatieprocedure. Je krijgt hiervoor een vast contactpersoon die je door de hele sollicitatieprocedure begeleidt.

3/6

Kennismakingsgesprek

We plannen vervolgens graag met jou een kennismakingsgesprek in bij ons op kantoor in Amersfoort (of online). We leren elkaar beter kennen en kijken of we goed bij elkaar passen.

4/6

Afrondingsgesprek

Als alles klopt en smaakt naar meer, dan voeren we graag een afrondingsgesprek met je, samen met één van de MT-leden.

5/6

Match!

Is het een match en is de liefde wederzijds? Dan krijg je van ons een passend voorstel!

6/6

Onboarding

Op de eerste werkdag wordt je warm onthaald en zal er in de eerste maand een uitgebreid onboardings-programma volgen. Welcome to the team!

Eerst even kennismaken met een goede bak koffie?

Wil je niet gelijk solliciteren op één van onze vacatures maar heb je meer informatie nodig, of wil je gewoon eerst even informeel kennismaken met de mensen achter Maxdoro? Neem dan contact op met onze Recruiter Patricia Sanchez. Patricia praat je graag bij over wat werken bij ons bijzonder maakt en wat Maxdoro kan betekenen voor jouw ontwikkeling.

Bel : 033 462 77 07