In april dit jaar is Maxdoro door Hypsos gekozen om mee te denken over het ontwikkelen van een nieuwe corporate website waarmee de doelgroep bereikt zou worden. Wij zijn bijzonder trots op om bekend te mogen maken dat de nieuwe corporate website van Hypsos op 2 december jl. online is gegaan.
Het team van Maxdoro heeft maandenlang in een nauwe samenwerking met Hypsos mogen werken aan de ontwikkeling van zowel concept als de bouw van de website.
De dienstverlening van Hypsos is breed en wereldwijd. Hypsos is gespecialiseerd in het ontwerpen en bouwen van live 3D communicatie dat fascineert en opvalt. Het is daarom zaak om deze projecten zo snel en zo goed mogelijk aan haar doelgroep te laten zien. We hebben een focus op actualiteit en beelden gelegd door een echte livestream op de homepage in te richten waardoor de bezoeker direct meegenomen in de wereld van Hypsos.
Maxdoro heeft een concept ontwikkeld waarbij de beleving van de bezoeker centraal staat. Het concept bestaat uit een viertal stappen; introduceren - inspireren - overtuigen - contact opnemen.
Hypsos is zeer actief op alle bekende online sociale platformen. Na het kennismaken, wat ook vaak plaatsvindt via de social media van Hypsos, raken bezoekers nieuwsgierig en gaan ze op zoek naar meer. Men wil geïnspireerd worden door de projecten die Hypsos heeft opgeleverd. Nadat de bezoeker overtuigd is van de kwaliteit die Hypsos levert zullen ze contact gaan opnemen om zich te laten informeren over de mogelijkheden. Ons concept is zo opgesteld dat de bezoeker tijdens zijn of haar reis door de website zo goed mogelijk ondersteund wordt.
Neem gerust contact met ons op! Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur.