Krijg jij energie van klanten die méér willen?
Bij Incontrol help jij onze klanten het maximale uit onze software te halen – én laat je ze ontdekken hoe ze met onze oplossingen nóg efficiënter en succesvoller kunnen werken.
Wij zijn Incontrol (www.incontrol.app), dé marktleider in inspectiesoftware voor elektrotechnische inspecties. Maar daar stopt het niet. Onze visie? Uitgroeien tot hét full-cycle inspectieplatform, waarmee inspecteurs, gebouweigenaren/beheerder en installateurs het volledige proces – van planning tot uitvoering, constateringen vastleggen én oplossen slim, efficiënt en volledig digitaal kunnen afhandelen.
Met een sterke positie in Nederland en de ambitie om onze leidende rol uit te breiden naar Duitsland en Noord-Europa, bouwen we elke dag aan innovatie die ertoe doet.Wij geloven dat de hoogste kwaliteit, slimme oplossingen en tevreden klanten ontstaan door nauw samen te werken, snel in te spelen op kansen en resultaten direct te verzilveren.
Als Customer Growth Consultant ben jij hét vertrouwde aanspreekpunt voor onze bestaande klanten. Je rapporteert direct aan de Teamleader Customer Success en werkt nauw samen met collega’s van New Business/Sales, Product en Customer Support. Jij weet wat er speelt bij de klant, begrijpt hun uitdagingen en ziet kansen om de samenwerking te verdiepen én commercieel te laten groeien.
Jouw doel: klanten behouden, laten groeien én zorgen dat ze ons actief aanbevelen.
Wij zoeken een commerciële relatiebouwer die stevig in zijn/haar schoenen staat en energie krijgt van direct klantcontact.
Salaris: Tussen €55.000 en €70.000 per jaar (fulltime), afhankelijk van jouw ervaring
Secundaire arbeidsvoorwaarden: Laptop, mobiele telefoon, leaseauto, pensioenregeling, én een bonus op basis van je prestaties
Jouw ontwikkeling: Volop ruimte voor trainingen, coaching en doorgroei
Cultuur: Open, ondernemend, informeel en met korte lijnen
Aan de hand van jouw sollicitatiebrief met motivatie nemen wij graag telefonisch contact met je op. Je kunt dan al je prangende vragen direct bij ons kwijt.
Als er een match is met Maxdoro en het profiel van de vacature, dan gaan we graag verder met je in de sollicitatieprocedure. Je krijgt hiervoor een vast contactpersoon die je door de hele sollicitatieprocedure begeleidt.
We plannen vervolgens graag met jou een kennismakingsgesprek in bij ons op kantoor in Amersfoort (of online). We leren elkaar beter kennen en kijken of we goed bij elkaar passen.
We vragen je een technisch assessment te maken. Aansluitend voer je een gesprek met één van onze developers.
Als alles klopt en smaakt naar meer, dan voeren we graag een afrondingsgesprek met je, samen met één van de MT-leden.
Is het een match en is de liefde wederzijds? Dan krijg je van ons een passend voorstel!
Op de eerste werkdag word je warm onthaald en zal er in de eerste maand een uitgebreid onboardings-programma volgen. Welcome to the team!