Customer Growth Consultant

Customer Growth Consultant

Krijg jij energie van klanten die méér willen?

Bij Incontrol help jij onze klanten het maximale uit onze software te halen – én laat je ze ontdekken hoe ze met onze oplossingen nóg efficiënter en succesvoller kunnen werken.

Wie zijn wij?

Wij zijn Incontrol (www.incontrol.app), dé marktleider in inspectiesoftware voor elektrotechnische inspecties. Maar daar stopt het niet. Onze visie? Uitgroeien tot hét full-cycle inspectieplatform, waarmee inspecteurs, gebouweigenaren/beheerder en installateurs het volledige proces – van planning tot uitvoering, constateringen vastleggen én oplossen slim, efficiënt en volledig digitaal kunnen afhandelen.

Met een sterke positie in Nederland en de ambitie om onze leidende rol uit te breiden naar Duitsland en Noord-Europa, bouwen we elke dag aan innovatie die ertoe doet.Wij geloven dat de hoogste kwaliteit, slimme oplossingen en tevreden klanten ontstaan door nauw samen te werken, snel in te spelen op kansen en resultaten direct te verzilveren.

Wat ga jij doen?

Als Customer Growth Consultant ben jij hét vertrouwde aanspreekpunt voor onze bestaande klanten. Je rapporteert direct aan de Teamleader Customer Success en werkt nauw samen met collega’s van New Business/Sales, Product en Customer Support. Jij weet wat er speelt bij de klant, begrijpt hun uitdagingen en ziet kansen om de samenwerking te verdiepen én commercieel te laten groeien.

  • Onderhouden én verdiepen van langdurige klantrelaties
  • Signaleren en benutten van upsell- en cross-sellkansen
  • Adviseren over extra modules, diensten en upgrades die klanten verder helpen
  • Intensief samenwerken met het New Business/Sales en Support teams om de totale klantbeleving te versterken
  • Actief monitoren van klanttevredenheid en proactief inspelen op verbeterkansen
  • Ontevredenheid — terecht of onterecht — ombuigen naar een positieve ervaring door empathisch luisteren, overtuigend adviseren en het herwinnen van vertrouwen

Jouw doel: klanten behouden, laten groeien én zorgen dat ze ons actief aanbevelen.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een commerciële relatiebouwer die stevig in zijn/haar schoenen staat en energie krijgt van direct klantcontact.

  • Minimaal 3 jaar ervaring in accountmanagement of customer succes (B2B, SaaS is een pré)
  • Commercieel scherp, maar altijd met oprechte interesse in de klant
  • Empathisch en overtuigend: jij wint klanten weer voor je, ook in uitdagende situaties
  • Proactief, zelfstandig en resultaatgericht
  • Sterk in communicatie, zowel schriftelijk als mondeling
  • Denkt in oplossingen, zelfs onder druk

Wat krijg je van ons?

Salaris: Tussen €55.000 en €70.000 per jaar (fulltime), afhankelijk van jouw ervaring

Secundaire arbeidsvoorwaarden: Laptop, mobiele telefoon, leaseauto, pensioenregeling, én een bonus op basis van je prestaties 

Jouw ontwikkeling: Volop ruimte voor trainingen, coaching en doorgroei

Cultuur: Open, ondernemend, informeel en met korte lijnen

Klik op de button en solliciteer bij de leukste werkgever in Amersfoort:

Solliciteer nu

Dit knopje is gewoon een ‘mailto:’ hoor, we houden niet van die onpersoonlijke sollicitatieformulieren.
E-mail ons gewoon je sollicitatie op je eigen manier

Jouw sollicitatieprocedure bij Maxdoro

1/7

Solliciteren

Aan de hand van jouw sollicitatiebrief met motivatie nemen wij graag telefonisch contact met je op. Je kunt dan al je prangende vragen direct bij ons kwijt.

2/7

Contactpersoon

Als er een match is met Maxdoro en het profiel van de vacature, dan gaan we graag verder met je in de sollicitatieprocedure. Je krijgt hiervoor een vast contactpersoon die je door de hele sollicitatieprocedure begeleidt.

3/7

Kennismakingsgesprek

We plannen vervolgens graag met jou een kennismakingsgesprek in bij ons op kantoor in Amersfoort (of online). We leren elkaar beter kennen en kijken of we goed bij elkaar passen.

4/7

Technisch gesprek

We vragen je een technisch assessment te maken. Aansluitend voer je een gesprek met één van onze developers.

5/7

Afrondingsgesprek

Als alles klopt en smaakt naar meer, dan voeren we graag een afrondingsgesprek met je, samen met één van de MT-leden.

6/7

Match!

Is het een match en is de liefde wederzijds? Dan krijg je van ons een passend voorstel!

7/7

Onboarding

Op de eerste werkdag word je warm onthaald en zal er in de eerste maand een uitgebreid onboardings-programma volgen. Welcome to the team!