Als Service Desk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij vragen en/of problemen met software en hardware. Zij weten jou te vinden via ons ticketsysteem, de telefoon, of via mail wanneer ze problemen of storingen ervaren. Dagelijks onderhoud je relaties met bestaande of nieuwe klanten door hen te helpen met hun vragen. Jouw motivatie is om klanten écht verder te helpen en jouw doel is pas bereikt als onze klanten tevreden zijn met de oplossing die je hebt geboden. Doordat je een actieve relatie onderhoudt met onze klanten, bind je ze aan onze organisatie en ben je in staat om de klantbeleving en de producten te blijven verbeteren. Alle storingen, fouten en problemen registreer jij als casus in het ticketsysteem. Met de collega’s en klanten onderhoud je contact over lopende casussen.
Je krijgt bij ons veel bewegingsvrijheid in een professionele omgeving waarbij wij jou de kans geven jezelf te ontwikkelen. Hierdoor kan jij impact maken in je werk. Vanzelfsprekend krijg jij bij Maxdoro een goed salaris dat past bij jouw kennis en ervaring. Je krijgt bij ons ook gewoon goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Tijdens de sollicitatieprocedure nemen we dit graag met je door en zullen we op basis van je kennis en ervaring een passende aanbieding doen. Naast werk mogen wij graag samen lunchen, bijpraten, tafelvoetballen of een potje darten. De week sluiten we af met een gezellige borrel waar we ook even samen een biertje drinken. Wij organiseren regelmatig toffe uitjes, events of we gaan samen sporten. Denk hierbij aan bootcampen, wintersporten, golfles en nog veel meer.
In het team werken enthousiaste en gedreven medewerkers. Je wordt aangestuurd door een teamleider en je werkt vanuit ons kantoor in Amersfoort. Je doorloopt bij aanvang het Maxdoro onboardings-programma. Dit programma bestaat uit het kennis maken met het team, de cultuur, een intensieve training van de producten en diensten die geleverd worden. Na de training ben je klaargestoomd om een succes van jouw carrière binnen Maxdoro te maken.
Met de producten van Maxdoro worden processen binnen organisaties efficiënter en inzichtelijker.
Bij ons werken ambitieuze professionals met passie voor mobiele technologieën. Wij zetten ons in om de laatste technologische trends voor onze klanten in te zetten in gebruiksvriendelijke en innoverende apps.
En lijkt het je wat? Klik dan gewoon op onze shiny sollicitatie-button of stuur je cv met motivatie naar sollicitatie@maxdoro.nl en wellicht zien we je straks bij ons op kantoor voor een leuk kennismakingsgesprek.
Wil je toch eerst nog iets meer weten of jezelf alvast telefonisch promoten? Maak dan kennis met onze Chief Happiness Officer Marieke. Zij hoort graag van je via 033 4627707 of marieke.arendsen@maxdoro.nl, ze praat je graag bij over wat werken bij ons bijzonder maakt.
Aan de hand van jouw sollicitatiebrief met motivatie nemen wij graag telefonisch contact met je op. Je kunt dan al je prangende vragen direct bij ons kwijt.
Als er een match is met Maxdoro en het profiel van de vacature, dan gaan we graag verder met je in de sollicitatieprocedure. Je krijgt hiervoor een vast contactpersoon die je door de hele sollicitatieprocedure begeleidt.
We plannen vervolgens graag met jou een kennismakingsgesprek in bij ons op kantoor in Amersfoort (of online). We leren elkaar beter kennen en kijken of we goed bij elkaar passen.
Als alles klopt en smaakt naar meer, dan voeren we graag een afrondingsgesprek met je, samen met één van de MT-leden.
Is het een match en is de liefde wederzijds? Dan krijg je van ons een passend voorstel!
Op de eerste werkdag wordt je warm onthaald en zal er in de eerste maand een uitgebreid onboardings-programma volgen. Welcome to the team!
Wil je niet gelijk solliciteren op één van onze vacatures maar heb je meer informatie nodig, of wil je gewoon eerst even informeel kennismaken met de mensen achter Maxdoro? Neem dan contact op met onze Recruiter Patricia Sanchez. Patricia praat je graag bij over wat werken bij ons bijzonder maakt en wat Maxdoro kan betekenen voor jouw ontwikkeling.